نیلسا خانومنیلسا خانوم، تا این لحظه: 9 سال و 7 ماه و 13 روز سن داره

♥♥ حاصل عشق مامان و بابا ♥♥

سفر با تو دلی ...

1393/3/2 13:51
280 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عشق مامان وبابا ..بوس

 قربونت برم ، مامان فکر میکنه شما در نهایت جهانگرد میشیخندونک با وجود شما خیلی مسافرت رفتیم.. 

وقتی 12 هفته بودی مصادف بود با عید نوروز و با اجازه گرفتن از دکترت ترسوبا خانواده بابایی کل عید رو رفتیم ویلای شمال راضی، همچنین 15 اردیبهشت ( روز تولد بابا میثم) یک روز بعد از رفتن به سونو (16 هفته و 3 روزگیت) و فهمیدن اینکه من یه دخمل ناز و خوشکل تو دلم دارم با پسرعمو محسن و خانومشون رفتیم کیش .. زبان

همه وقتی فهمیدن شما یه خانوم فرشته ی ناز هستی کلی خوشحال شدن و بهمون زنگ زدن و تبریک گفتن .. تشویق

کیش خیلی خوش گذشت با اینکه شما بودی ولی زیاد اذیتم نکردی و مامان و بابا حسابی تونستن تفریح کنن البته اینم بگم که شبا پاهام کلی ورم داشتن و مثل توپ میشدن خجالت ولی بازم اشکالی نداشت مامانی خیلی قویه چشمک

بعد از اونم تقریبا هر دو سه هفته یکبار میرفتیم شمال .. راستی یکبارم با مامان پری و یکی از دوستاشون 1 هفته بدون بابایی شمال موندیم زبان..توی بازار روز اونجا واست یه سری خرید کردیم زیبا.. شب به بابایی که گفتم گفت کاش بذاری مطمئن شیم حتما دخمله بعد خرید کنی غمگین  البته بهم قول داد هفته بعدش که رفتیم سونو دکتر هرچی گفت دیگه بریم خریداتو بکنیم جشن

اینم یه سری از چیزایی که واسه ناز گل مامانی خریدم :::::

این عروسک رو که اولین چیزی بود که واست میگرفتم از تهران خریدم..ببینش چه نانازه ..خودم کلی ذوق کردم .. جشن

اینارو هم از شمال با مامان پری خریدیم ..

فدات بشم انشاله با شادی بپوشی مامانی .. بوس

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)