نیلسا خانومنیلسا خانوم، تا این لحظه: 9 سال و 6 ماه و 28 روز سن داره

♥♥ حاصل عشق مامان و بابا ♥♥

غربالگری دوم و اطمینان از اینکه من یه دخترخوشکل مامانی تو دلم دارم ...

1393/3/20 9:25
437 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عروسک مامان .. بغل

طبق گفته دکترت که خانومای باردار باید بین هفته های 18 تا 22  سونو غربالگری دوم رو بدن ماهم گوش کردیم و تاریخ 7 خرداد ماه که شما 21 هفته میشدی رفتیم سونو ..

بابایی هم همراه من اومد تو اتاق تا شمارو دوباره ببینهآرام .. الهی من فدات بشم مامان جون .. دکتر تمامی اعضای بدنت رو به ما نشون داد .. کمرت .. ران پات .. انگشتهای کوچولوی دستت .. صورت ماهت .. کلی ذوق زده شده بودیم محبت.. دکتر میگفت داره انقد تکون تکون میخوره که نمیذاره درست چکش کنم قه قهه 

آخرشم آقای دکتر گفتن شما یه دختر ناز هستی و وزن تقریبی شما اون لحظه 390 گرمه  و شکر خدا همه چیزت نرماله و شما سالم و سلامت هستی بوس البته به مامانی گفت نمک و شیرینی نخور چون مایع دور شما کمی بیشتر از حد نرماله که این منو نگران کرد گریه.. ولی با دکترت مشورت کردم گفت اصلا جای نگرانی نیست با استراحت خوب میشی ..غمگین

اینم عکسی که به ما دادن .. 

قربون اون ستون فقراتت بشم مامانی بوس.. بمیرم الهی که جات تنگه و مجبوری اینجوری خم باشی .. غمگین

 

 شما دختر مایی ،، نازدار مایی ،، همدم مامانی ،، همراه بابایی ،، آتیش پاره خونه مایی .. بوس

خیلی دوستت داریم مامان حون محبت .. مامان و بابا بابت حضور شما خیلی خوشحالن و همیشه برای سلامتی شما دعا میکنن، امیدوارم همیشه صحیح و سالم باشی و به موقع بیای تو بغل من و بابا تا کلی قربون صدقه ات بریم بغل

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)