نیلسا خانومنیلسا خانوم، تا این لحظه: 9 سال و 6 ماه و 28 روز سن داره

♥♥ حاصل عشق مامان و بابا ♥♥

پروژه خرید تخت و کمد واسه ناز گلم ..

1393/6/29 9:15
673 بازدید
اشتراک گذاری

سلام جیگر مامان و بابا ...محبت

خریدن وسائل سنگینت مثل تخت و کمد و بوفه واسه ما شده بود پروژه زیبا.. تو ماه 4و5 یه سری با مامان پری یه سری هم با مادرجون و خاله نکیسا رفته بودیم دیده بودیم واست ، ولی با نظر من و بابات قرار شد این وسائل رو وقتی اساس کشی کردیم واست بخریم چون به نظر خودمون شما باید تا 6 ماهگی تو اتاق خودمون پیش مامان وبابا تو تخت پارکت بخوابی پس فعلا به تخت و کمد احتیاجی ندارینه (البته تو دلم خیلی دوست داشتم واست اتاقت رو قبل از بدنیا اومدنت بچینمخجالت ) .. ولی خوب نمیشد شرایطش رو نداشتیم .. خونمون پله داشت و طبقه چهارم بودیم و دلم واسه بابایی میسوخت بخواد اونارو تا بالا بیاره فقط واسه 6 ماه غمناک.. خلاصه اینکه نگرفتیم ..

تا اینکه یه روز جمعه که بابا محمد رفته بود سر کار یه سر رفتم پیش مامان پری که بهش سر بزنم تا اینکه دیدم داره با عجله لباس میپوشه و میگه میخوام برم پیش محمد منم گفتم شاید میخوان باهم نهار رو بیرون باشن و خوش بگذرونن متفکر.. مامان رفت و من رفتم خونهغمگین.. اون روز بابایی هم خونه بود .. تا بعداز ظهر با بابایی فیلم دیدیم و کلی بهمون خوش گذشت .. همیشه وقتی بابایی خونست کلی با هم خوش میگذرونیمجشن .. ساعت طرفای 7 بود که مامان پری بهم زنگ زد و گفت چای و شربت آبلیمو خنک درست کن ما تا 20 دقیقه دیگه میایم خونتون مهمونی تعجب.. با لب خندون و دست پر اومدن .. واست یه رو تختی خریده بودن و برات سرویس تخت و کمد سفارش داده بودن و به بابایی گفتن که تو فقط باید بری تحویل بگیریخندونک .. دیگه حسابی مارو تو عمل انجام شده قرار داده بودند ومیگفتند مگه میشه واسش بعدا بخرید زیبا.. خلاصه اینکه کار خودشون رو کرده بودن البته ما کلی خوشحالم شدیم واسه اینکه سوپرایز خیلی خوبی بود و منتظر استارتش بودیم ..بغل

خدایی که سلیقشون عالی بود و اگه من و بابایی هم رفته بودیم حتما این سرویس رو انتخاب میکردیم  ..زبان

اینم عکس سرویس اتاق خوابت عزیزکم

.. انشاله تو اتاقت با آرامش و شادی وقتت رو سپری کنی ..

پسندها (1)

نظرات (0)