نیلسا خانومنیلسا خانوم، تا این لحظه: 9 سال و 6 ماه و 28 روز سن داره

♥♥ حاصل عشق مامان و بابا ♥♥

احساس مامانی این روزها ...

1393/6/26 12:29
434 بازدید
اشتراک گذاری

سلام نازک مامانی ..محبت

الان که دارم واست مینویسم دارم روزهای آخر هفته 38 رو میگذرونم زیبا.. یعنی شما فرشته کوچولو تقریبا 38 هفته، تو وجود مامانی زندگی کردیآرام .. لحظه به لحظه این دوران برام مثل یه خواب و رویای شیرین بود واقعا ازش لذت بردم و میدونم بعد از بدنیا اومدنت دلم واسشون تنگ میشهخطا .. واسه اولین بار دیدنت ، واسه اولین بار تکون خوردنت ، واسه این تکونهایی که تو ماه آخر میخوری و حسابی دل مامان و بابا رو میبری ( انقد بعضیاش شدیده که احساس میکنم دلمو از جا میکنی )بوس .. نمیدونم باورم نمیشه ، هنوزم باورم نمیشه که یه انسان تو وجود خودم دارم ... بارها و بارها به این مسئله فکر کردم که آخه چجوری ممکنه یه انسان رو توی خودم دارم میپرورونم.. فکر میکنم همه مامانا یه جورایی تو خلقت انسانها با خدا شریکندخندونک .. خیلی افتخار میکنم از اینکه تونستم مادر بشم و تونستم تا الان شما فرشته کوچولو رو تو دلم نگهداری کنم ..

تقریبا 2 هفته دیگه تا به دنیا اومدنت مونده عشقم .. من و بابایی داریم واسه روز در آغوش گرفتنت حسابی لحظه شماری میکنیمبغل ..  این روزا به نظرمون داره خیلی دیر میگذره .. شما هم انگار حسابی ماشاله بزرگ شدی تو دلم جانمیشی احساس میکنم داری خودتو به اینور اونور میزنی که بیای بیرونمحبت ..

قربونت برم مامان جون طاقت بیار دیگه آخراشه ..بوس

پسندها (1)

نظرات (0)